We believe life is about creating memories

Going to the cinema for the first time with your new lover. Playing a board game with some friends over drinks. Taking your colleagues to a musical. It’s the little things in life that often make up for your most memorable moments. 

At Just Entertainment we design these memories. We look at them as brand universes, centred around a great story, but not limited to it.

As part of the Punch we’ve grown from film distribution to creating board games to producing live entertainment and feature films.

Immaculate
04.04.2024 NL
03.21.2024 BE
Miller's Girl
28.03.2024 NL
Civil War
11.04.2024 NL
17.04.2024 BE
Butterfly Tale
24.04.2024 NL
07.02.2024 BE
The Bricklayer
15.02.2024 NL

Nadat Just Entertainment en Endemol Shine Group de rechten van Netflix hit Peaky Blinders acquireerden, werd de serie doorvertaald in een fanatstische boardgame waarvan er meer dan 425.000 werden verkocht. Lees meer in de case study.

Read full case study

Lees meer over hoe we De Grote Sinterklaasfilm met een serie effectieve brand partnerships (met o.a. Kruidvat) in de drukke Sinterklaasperiode met kop en schouders lieten uitsteken boven de rest, resulterend in meer dan 10.000 bioscoopbezoekers.

Read full case study
NL
EN
FR